niedziela, 26 października 2014

II spotkanie Mam (Żywność pod lupą) - relacja


Kilka dni temu zorganizowałam II spotkanie Klubu Mam "Aktywna Mama" w Siedlcach.

Spotkanie poprowadziła Mirela - dietetyczka z mobilnej poradni dietetycznej Złap formę, mama 3-letniego Franka. Spotkanie odbyło się pod hasłem "Żywność pod lupą", na którym Mirela podpowiedziała nam na co zwracać uwagę wybierając zdrowe produkty. Mamy dowiedziały się  .in.: jak rozpoznać prawdziwy chleb razowy, co oznacza UHT na mleku czy ile procent tłuszczu powinno zawierać prawdzie masło. Wiedza zdobyta na spotkaniu na pewno się nam przyda w dbaniu o zdrowie naszych pociech oraz całych rodzin.

Na spotkaniu Mam nie zabrakło także dzieci,


pysznej kawy
oraz dobrego humoru;)



Chciałabyś do nas dołączyć? Nic prostszego: śledź terminy naszych kolejnych spotkań na Klub Mam "Aktywna Mama" lub w mojej zakładce albo od razu napisz do nas: klub.aktywna.mama@gmail.com.

W Kawiarni FiliżAnka (Kawiarnia FiliżAnka) czeka na Mamy szereg spotkań ze specjalistami, inspirujące pogawędki z innymi Mamami oraz pyszna kawa. 

Na spotkanie możecie zabrać ze sobą swoje szkraby, które w tym czasie będą mogły bawić się w sali zabaw. A dla mniejszych pociech mamy do dyspozycji przewijak, hamak dla niemowlaka, krzesełko do karmienia oraz kojec dla dzieci pełzających.
 
Koszt spotkania 15zł (ilość miejsc ograniczona).
Zapisy na spotkania przez e-maila klub.aktywna.mama@gmail.com lub w Kawiarni FiliżAnka (ul.Kilińskiego 37, Siedlce)



Zapraszamy wszystkie obecne oraz przyszłe
 Mamy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz