piątek, 29 maja 2015

Dzień Matki z Klubem Mam "Aktywna Mama" w Siedlach - relacja



26 maja odbył się Dzień Matki z naszym Klubem Mam w Sali zabaw "Maluch". Było to wyjątkowe spotkanie, na którym nie zabrakło  uśmiechu, zabawy, i dzieci;).

Na wszystkie Mamy czekały drobne upominki z okazji ich święta...

 oraz słodki poczęstunek.


Niemowlaki mogły wziąć udział w 2 konkurencjach: we wspólnych przysiadach z Mamami oraz....







 w wyścigu dzieci raczkujących.

Zaś starsze dzieci ścigały się rowerkami i samodzikami.


Nie zabrakło także konkursów plastycznych, w których dzieci malowały swoje Mamy lub laurki dla nich.





W międzyczasie dzieci bawiły się,



a Mamy mogły chwilę odsapnąć.



Podczas tego wyjątkowego spotkania na zabawę załapali się także tatusiowie;)

Zdjęcia wykonane przez Aleksandrę Jurkowską z bloga Nasze kluski.
 
.
Chciałabyś do nas dołączyć? Nic prostszego: śledź terminy naszych kolejnych spotkań na Klub Mam "Aktywna Mama" lub w mojej zakładce albo od razu napisz do nas: klub.aktywna.mama@gmail.com.
Kolejne spotkanie Klubu Mam już 8 czerwca (szczegóły tutaj).



Zapraszamy wszystkie obecne oraz przyszłe
 Mamy!

1 komentarz: