wtorek, 31 marca 2015

VIII spotkanie Mam - relacja



Kilka dni temu odbyło się już VIII spotkanie Mam w Siedlcach. Tym razem spotkanie poprowadziła Izabella Lewczuk, mama Tomaszka, terapeuta wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju dziecka z Pracowni ciała i ducha Podsekulska. Tematem spotkania był rozwój motoryczny, psychiczny i społeczny dziecka od 0 do 3 lat. 

Na spotkaniu zostały poruszone niektóre z problemów wychowawczych małych dzieci, np. wymuszanie czy problemy ze spaniem. Wśród pytań Mam pojawiły się także kwestie, dotyczące odpowiednich butów dla dzieci czy ból nóg przy intensywnym wzroście.


Chciałabyś do nas dołączyć? Nic prostszego: śledź terminy naszych kolejnych spotkań na Klub Mam "Aktywna Mama" lub w mojej zakładce albo od razu napisz do nas: klub.aktywna.mama@gmail.com.



Zapraszamy wszystkie obecne oraz przyszłe
 Mamy!

3 komentarze:

  1. Przyznaj się. Czekałaś z robieniem zdjęć, aż wyjdę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, to liczyłam na to, że Ty zrobisz zdjęcia;p

    OdpowiedzUsuń
  3. To następnym razem trzeba mi przypomnieć przed ;)

    OdpowiedzUsuń