czwartek, 11 czerwca 2015

Relacja ze spotkania Klubu Mam w Siedlach: "On i ona w jednym domku" czyli jak budować dobre relacje w związku



Na spotkaniu Klubu "Aktywna Mama" 8 czerwca w Sali zabaw "Maluch" tym razem zajęłyśmy się tematem damsko-męskim: "On i ona w jednym domku" czyli jak budować dobre relacje w związku.

Spotkanie poprowadziła Joanna Sajko–Stańczyk — psycholog, certyfikowany coach, doradca kariery, wykładowczyni akademicka, ekspertka komunikacji międzypłciowej, autorka cyklu spektakli edukacyjnych „Mężczyźni są z Marsa, kobiety są z Wenus” oraz książki „Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy”, właścicielka firmy szkoleniowej www.saycoach.pl (info@saycoach.pl), mama Cypriana i Ali.

Na początku spotkania odbył się pokaz baniek mydlanych.

Każdy mógł spróbować swoich sił:)

Podczas spotkania rozmawiałyśmy m.in. o tym z czego wynikają różnice między zachowaniami obu płci, jak mężczyźni "rozumieją" język kobiet i co należy zmienić, aby komunikacja z mężami była mniej problemowa. Na spotkaniu nie zabrakło także ćwiczeń praktycznych.




Rozmowom Mam dyskretnie przysłuchiwały się dzieci;)

Kolejne spotkanie Klubu Mam już 18 czerwca (szczegóły tutaj).

Chciałabyś do nas dołączyć? Nic prostszego: śledź terminy naszych kolejnych spotkań na Klub Mam "Aktywna Mama" lub w mojej zakładce albo od razu napisz do nas: klub.aktywna.mama@gmail.com.




Zapraszamy wszystkie obecne oraz przyszłe
 Mamy!
 

1 komentarz:

  1. Szkoda, że nas nie było. Chociaż my też się fajnie bawiliśmy w poniedziałek. Z dinozaurami:)

    OdpowiedzUsuń